jullov


2008-12-23 @ 17:59:37

Det är fan hur skönt som helst!!!

Idag väckte mami mig vid nio, jag följde med henne och min far in till västerås för att handla det sista inför julafton. Fast fick en väldigt otrevlig överraskning imorse, har nog fått urinvägsinfektion. Inte det minsta lilla skönt! Så idag har jag druckit en massa tranbärsjuice, och sitter med en vattenflaska nu. Förhoppningsvis går det över utan att jag behöver gå till doktorn och få medicin. Sen har jag bara varit hemma idag, fixat det sista med alla julklappar. Vet inte riktigt hur jag ska fördriva resten av kvällen, är skittrött men vet att jag inte skulle kunna somna om jag la mig. I och för sig så är kl 6 lite väl tidigt att gå till sängs kanske. Sen har jag insett att jag inte är ett dugg pepp på nyår, jag funderar på om vi inte bara ska sitta hemma här, några goa girls och bara ha det trevligt? Jag fundrar, jag fundrar.. På torsdag blir det en ordentlig kväll, jag tror jag kan komma att få sällskap av westberg i polisbilen, hon eftersökte en riktig brakfylla! Det gör visserligen inte jag, men på min lista över saker att göra innan jag dör finns att hamna i ett riktigt slagsmål & att åka polisbil. Borde vara två saker jag skulle kunna ordna på samma kväll, två flugor i en smäll. Haha, jag skulle säkerligen börja gråta om polisen sa åt mig att sätta mig i deras bil! Är tyvärr ingen bad girl, inte det minsta lilla!  Åt förresten minförsta "riktiga" skinkmacka nyss! (dom jag ätit i skolan räknas inte) Mumma var det! Nu ska jag leta rätt på någon bra film, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0