idag


2008-12-17 @ 17:12:48

Har varit en lite sorlig dag. Världens gulligaste göran har dött :/ Vi har ju vetat om att han varit sjuk men jag trodde faktiskt, och hoppades, att han skulle komma tillbaka till oss i vår igen. Nu ser jag tyvärr fysiken för var den är, tråkig. Väldigt synd tycker jag om görans lilla fru,usch va hemskt att bli ensam!
På grund utav detta så blev vårt kemislutprov inställt, det var minnesstund för göran istället.
Imorse när jag vaknade var jag jätteglad för att hela kemisnurret skulle vara över vid den här tiden, men så blev det inte. Orkar inte plugga nå mer heller, känns som jag gjort allt jag kunnat. Och efter provet är gjort så ska jag & sofia in till stan och köpa vackra kläder, gustav skulle med och handla lite julklappar också. Sen blir det virsbo med gurra, och på fredag morgon åker vi till sälen :) Nu ska jag kolla på film. Tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0