I know it by the feeling


2008-12-18 @ 08:36:39

Tralalalaa!

Idag gäller det då. Jag är faktiskt jättenervös, bättre om vi fått göra det igår för då var jag inte det minsta nervös!
Jag längtar till klockan 12, då är det över :) Det är sjukt hur enormt stressad man blir av såna här saker, ont i magen. Det tär verkligen på en, när det är så här heela tiden. Inte en lugn stund.
Vi blir verkligen tåliga, ingen av oss som gått in i väggen än och inte tror jag heller den sista terminen ska kunna knäcka oss :) Jag är lite stolt över mig själv, hela tiden nåt som ska göras, nåt att förbereda sig inför, och ändå har det faktiskt gått bra, i 2 och ½ år. Nog med detta nu. Jag vill ha nya kläder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0