I can see again!


2008-12-16 @ 16:10:45

Var ju som sagt till synsam imorse, fick nya linser. Kändes lite vingligt och ont i huvudet fick jag också. Inte alls lika stor lättnad som jag trodde det skulle vara. När jag kom tillbaka och berättade det, skulle ju hämta mina glasögon, så kollade ögondoktorn mig och insåg att jag hade fått för svaga linser, igen. Så blir att vänta ytterligare en vecka på nya linser som förhoppningsvis kommer funka bra. Men glasögonen, dom va perfekta. Sjukt det är att se bra igen. Folk som inte har dålig syn förstår nog inte hur jobbigt och enormt drygt det är. Jag frågade ögondoktorn om hur dåligt jag egentligen ser, han kollade på mig och sa: jävligt dåligt! :P Haha, men han lovade att det skulle plana ut nu, synen skulle stabilisera sig och om jag hade tur stannar den till så som den är nu, och inte blir nå sämre :) Så blind blir jag inte, hihi! Jag och caroline satt kvar och pluggade kemi i nån timme, det känns faktiskt bra nu. Men sen är kemilena som hon är, och drar antagligen till med ett prov som skulle få även den bästa att skita på sig. Nu ska jag slå in mammas julklapp sen ta tag i mer kemiplugg. Min formelsamling behöver uppdateras.. ;) So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0