God jul!


2008-12-24 @ 09:22:18

Jahapp, nu är dagen här. Dagen alla stressar inför, köper mat och julklappar för flera tusen. Känns det som om dagen är speciell? Njää. I och för sig är det inte varje dag jag går upp och både mamma och pappa skriker på mig när jag går förbi köket (någon hade tydligen inte varit ute i tid med att slå in julklapparna). Haha, och aragorn, tjockisen, kom nyss in. Han måste ha försökt gå på isen för hela hans bak var dygnsur och tja, han liknade en dränkt katt. Gjorde ett sånt där test för att kolla om det är urinvägsinfektion. Det var det. Så jag fyller på min vattenflska och fortsätter dricka vatten. Nu ska jag äta gröt & skinkmacka! Ni får ha en bra jul allihoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0