ett tag sen


2008-12-14 @ 10:52:16

ja det var ju några dagar sen jag skrev. Har haft fullt upp, busy busy busy! Ifredags var det julbord, första gången jag åt julmat i år, mumma! Och igår skulle jag ha pluggat efter gustav åkt hem, men jag gjorde istället allt annat, fy skäms! På kvällen begav jag mig till fagersta, skulle hem till anneli och umgås med några fyllon. Efter ett tag skulle vi bege oss hem till nån av jakobs bandypolers, men vi drog till westberg istället, vilket jag tyckte var jättemys :) Och ja, där satt vi. Jag & anna helt klara i skallen medan Carro & Sofia fortsatte med sin vinpimpling, hihi! Kom hem vid halv ett tror jag, somnade direkt. Idag ska jag plugga. Masor. Ska bara äta upp min gröt sen ska jag låsa in mig på mitt rum med kemiböckerna. Today is tha day. Men om jag är riktigt duktig och får mycket gjort tar jag femtåget hem til gustav och spenderar resten av söndagen med honom :) Nehej, nu äter jag gröt sen tar jag mig i kragen, TJINGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0