den 25e


2008-12-25 @ 11:19:41

Julafton igår, började hemma med familjen, god mat och trevligt sällskap. Och att plånbokens innehåll växte är inte heller fy skam ;) Senare på kvällen åkte jag hem till gustav & hans föräldrar i ramnäs. Vi spelade kort och drack glögg, och självklart visade jag vart skåpet ska stå, jag är faktiskt bra på att spela kort! ;) Åkte hem i tid idag, sklle egentligen plugga matte med jakob, eller plugga & plugga, vi skulle göra hemuppgifterna tillsammans. Men nu är jag så stressad inför allt jag ska hinna med innan halv fyra när jag åker hem till sofia för att göra mig snygg & vacker inför kvällens stundande bravader! Westberg joinar oss och kommer med ost & kex, så detta verkar myyycket lovande. Sen efter vi snyggat till oss sticker vi hem till carros man gustav, och sen blir det götis :) Jag har övertalat min gurra att komma oh hämta mig, för imorn ska mina föräldrar till thailand och dom vill ha skjuts till arlanda. Och jag kommer inte vara i skick till att köra bil, så det får gurra ordna :) Nehej, nu ska jag rota igenom garderoben efter något vettigt att ha på mig tonight!
tjipptjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0