circus


2008-12-22 @ 22:54:26

jag har gått och blivit ett brittan-fan. Hennes nya skiva är faktiskt riktigt bra! I alla fall en 6,7 låtar ;)

Var ett tag sen jag skrev, har varit uppe i Sälen med min man, vi har lekt gammalt, campande par. Det gick väl sisådär, vi slogs en del men när vi inte gjorde det så var det riktigt mys! Det var snöstorm, skitläskigt att köra bil, var ner till sälenbyn och skulle handla, när vi skulle upp på fjället igen snöade det och blåste hur mycket som helst. Jag som körde var livrädd, såg inte ett skit, smala vägar, inte skottat på dom så bilen krängde åt alla möjliga håll. En upplevelse vill jag lova, jag var helt svettig när jag äntligen svängde in på parkeringen. Kom hem vid fem tiden idag tror jag, sen dess har jag städat och klätt julgranen med my parents. Vi kom fram till att vi måste ha virsbos fulaste gran, ni som sett dolly, så skulle hon se ut om hon vore en julgran. Nu menar jag absolut inte att dollan är ful, hon är bara lite sliten, men söt ändå. Granar kan tyvärr inte vara söta. Sen har jag lekt skönhetssalong med kattorna, mamma hade sett på nåt tvprogram att man kan göra rent kattens ögon med en tandborste, så jag borstade dollans ögon. Hon vart inge glad, men ren! Nu har jag suttit och skrivit på ett medicinarbete, om nervsystemet. Eftersom vi läst det på biolgoin, så går det fort att skriva. Har faktiskt bara 5 arbeten kvar efter det här är klart, och det borde jag hinna innan studenten, så blir jag äntligen av med mitt dumma bollspelsbetyg! Frankie sover i min soffa, tjockisen var nyss där och tuggade lite på honom.



Kommentarer
Postat av: Carro

jag trodde det stod bitterfitta-fan. Tänkte att det har du väl varit så långe jag känt dig.

2008-12-23 @ 09:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0