bara 2 dagar kvar


2008-12-15 @ 07:25:43

jag fortsätter upprepa dom orden i mitt huvud, bara två dagar kvar. Är trött, har ont i magen. Jag vill inte till skolan. Men måste. Vi ska spela upp vår ganska dåliga pjäs om aborter, etik & moral är det som gäller på den där förbannade religionen nu för tiden. Sen kommer det en galen religiös snubbe som ska prata med oss, minns inte vilken självmordssekt han kom från. Det blev inge gustav igår. Jag pluggade hela jävla dagen. Och det ska jag göra idag när jag kommer hem också. Men som sagt, det är inte långt kvar, ett kraft tag idag, repetition imorgon sen lägger jag kemiboken på hyllan för resten av 3an. Och förhoppningsvis med ett snyggt avslut på det hela. Herregud. Nu måste jag snart springa ut till bussen, men jag orkar inte. Dock kan jag ju som sagt inte "missa" bussen idag. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0