bad, bad liza!


2008-12-15 @ 17:43:27

Jag borde ju plugga jättemycket idag! Men det känns som jag redan vet det jag läser, fast nu när jag sitter och tänker efter så känns det som om jag inte kan ett dugg. Knepigt! Men lyckas inte hitta motivationen idag, vill faktiskt bara bli av med skiten nu. Lite räkna ska jag kanske hinna göra innan jag somnar, det är ju i alla fall nåt. Suck, pust & stön. Varmt är det här inne också, jobbigt. Imron måste jag till synsam innan skolan, ska få nya glas i brillorna så jag vågar köra bil med dom igen, ser så jävla kasst för tillfället! Ujuj. Kommer bli blind innan jag ens gått klart skolan känns det som :p Nehej, kanske ska dra till med lite stökiometri, hihi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0