andas ut


2008-12-10 @ 15:22:28

Det där var skönt! Inget highscore direkt men det räcker gott och väl för mig. Äntligen, äntligen, är det avklarat. Jag är nöjd med mig själv. Lite för nöjd, för jag känner att jag vart så jävla duktig den här terminen så jag har inge duktighet kvar till kemislutprovet. Nää, det finns liksom inge kämpa kvar i mig. Allt är förbrukat. Måste ha ett lov att ladda om på. Hum. Men p g a låg nivå med kämpa så finns det heller ingen oro. Det blir vad det blir. Klämmer till med ett äntligen här också; äntligen kan jag slappna av. Trots att det är en rejäl slutspurt kvar. Well well, idag ska jag leka med elinor, men hon den satkärringen hade glömt bort mig. Nu är hon och leker frisör och sen hämtar sin balklänning. Fast hon ska ha modevisning för mig sen med sin balklänning, så lite leka med elinor blir det ikväll :) Jag ska städa. Båda mina rum Gosh det är ett rum för mycket. Velmaja! Imorn ska jag nog till gurra direkt efter skolan, fast vill ha sofia med mig så vi kan gå på stan hela eftermiddagen. Men satkärring nr 2 är ju omöjlig att få tag på eftersom hon slarvat bort sin mobil!!! Hihi, ops, jag skulle visst hämta min mamma nuuu, dags att jag äker då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0