ajabaja!


2008-12-16 @ 19:28:54

det verkar inte bli mycket gjort idag. Får se hur mycket jag kommer ångra det imorgon efter provet, gråta eller skratta, vem vet. Känner att nu får det faktiskt vara nog! Dock känns det också lite avlägset att jag ska ha sånt flyt som jag hade på kursprovet i kemiA, tror inte det kommer kunna gå så pass bra igen. Typiskt. Jag har nog använt upp allt mitt flyt. Från och med nu är det sklicklighet gäller, utan varesig tur eller flyt inblandat. Skicklighet. Har jag ens någon sån? Let´s find out!
Fast jag kommer ju hata mig själv om det går dåligt imorgon och jag bara får vg, kanske skulle räckt med en timme till idag för att allt skulle klicka, alla slantar skulle trilla ner? ÄÄh, det som inte redan trillat ner kommer antagligen inte trilla ner heller. Eller vad tror ni?  Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0