planering


2008-08-07 @ 21:15:42

Jahapp, nu är teori+uppkörning bokad. Känns bra faktiskt, roligare att övningsköra när jag har ett mål liksom! Var ute 2h med papi på förmiddagen och därefter en körlektion. Sen lite teori medans jag väntade på att Sofia skulle hämta upp mig. På vårt schema stod; gymma, käka på Vallonen, tidsfördriv & tillsist Norberg+Carro. Men det vart inget gymma för vår del, vi är helt enkelt för slöa! Istället smällde vi i oss bakelser på Elsas som Carro skänkte oss :P Men det var i alla fall hur kul som helst att träffa Caroline igen, var ju flera månader sen, den fjonkan har ju varit ute i vida världen på tågluff! 

Nu sitter jag här, och undrar vad jag ska göra för att fördriva tiden. Är trött som bara den, men kan ju inte gå & lägga mig redan nu. Resten av veckan är i alla fall planerad, eller det är förresten hela nästa vecka också.
Imorgon ska jag jobba, sen på kvällen kommer Gustav, på lördag ska jag till Sandra på tjejmiddag och därefter hem till Gustav, söndag spenderas med g, och på måndag hämtar Elli mig & vi far till stora huvudstaden. På tisdag åker vi hem igen, då har jag körlektion på eftermiddagen, onsdag är det stan & tandläkaren som gäller sen så kommer PAttis och sover hos mig. På torsdag eftermiddag ska jag till Elli, hon ska klippa & färga mitt hår. Sen sover jag hos gustav & på fredag är det halkan. Lördag skulle vi troligen ha tjejfest i Västerås, Becca har en lägenhet till låns. Så där har ni mina planer för den kommande veckan. Sen efter det börjar ju skolan igen, så det här är i princip resten av mitt sommarlov. Det känns lite trist, nog för att det är roliga saker jag ska göra, men ändå!   

Men sen är det ju en massa kul som händer efter skolan börjat, jag blir 18, och det blir fest & krogenpremiär. Och Abisko med klassen en vecka. Sen snackade jag, Carro & Sofia om att dra till Stockholm någon helg efter Abisko, skulle vara riktigt jävla roligt faktiskt :) Sen är det ju kryssningssnack lite överallt: både med fagerstapuckona & mina kära gamla virsbovänner! Får se vad som blir av, förhoppningsvis alltihopp! :D Nehej nu ska jag kolla på tv, SLISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0