om 2,5h kan ni kalla mig artonåring ;)


2008-08-20 @ 21:35:24

Jaa, imorn är det äntligen dags att passera 18års gränsen, tänk att imorn får jag t o m köpa snus om jag nu skulle vilja göra det, cooooooooolt va ;) Tss! Fast egentligen ser jag mer fram emot lördagen, det är då vi verkligen ska hylla mig för att jag gått och blivit så gammal, hihi! Morgondagen handlar mer om att städa & fixa det sista inför Abisko, för på fredag blir det Västerås direkt efter skolan, och på kvällen krogen med ett par very lovely ladies! Och dagen därefter blir det först lite "finmiddag" med släkt + elinor & gustav och på kvällen blir det partaj, oja! Men, det jag ser fram emot allra mest är att få ett sånt där fint litet kort, inte allt för lång tid tills det är upp till bevis och förhoppningsvis, håller tummarna hårt, så kommer det vara klart efter första försöket. Dock tillåter jag mig själv att tvivla, jag & mina nerver ni vet, kära kamrater..

På tal om kamrater, klasskamrater, så var det skolstart idag! Sista första dagen på gymnasiet, känn på den ni! Oväntat lätt kändes det, var som om det bara varit helg. Så det är jag både glad och tacksam för! Var lite osäker på om jag skulle bryta ihop efter första dagen, så illa var det för några veckor sen, MEN än en gång har jag fel. Schemat ser än så länge bra ut, sovmorgon 3 dagar i veckan, VIKTIGT! Vissa av oss nvnördar var ju till skolan en dag tidigare och kollade nya schemat. Oj, jag tycker det var lite pinsamt att säga det där, tur att jag inte menar mig själv utan Sofia & Caroline, typ, hahah! Jag var deffinitivt inte med :)

Abiskoresan börjar jag se ljusare på nu när det enda jag saknar är ett par skor, men det skulle jag & far min antagligen ordna imorgon efter skolan. & att bo i en stuga med Sofia, Carro och Jakob i 5 dagar kan nog komma att bli ganska roande, speciellt när vi tjatar och trakasserar den stackars grabben i gänget med vår nyfikenhet ;)

En insikt! Nästa gång jag fyller är det 19 jag fyller, och därefter 20. Då är jag inte ens tonåring längre, iiii!
Men jag är lugn, jag har redan haft min ålderskris, den fick Gustav smaka på! :)

TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0