Mamma Mia!!


2008-08-06 @ 18:21:09

Fan va jag nöter alla Mamma Mia-låtar. Nu kan jag alla utantill, och jag lovar att framföra dom för den första jag träffar på, moahaha! Så bäst ni håller er undan, alla som varit med dom där inte helt nyktra kvällarna med sing star vet att jag inte är någon sing star överhuvudtaget.. MEN! Det är kul i alla fall :)

Jobbade hos min kära far idag, hela 6h blev det vilket är ett skönt tillskott i min tunna, tomma plånbok! Nej nu ljög jag, så värst tom är den faktiskt inte. Men det blir ännu mer jobbande på fredag så jag kommer ha en saftig summa att spendera i huvudstaden på måndag. Jag måste faktiskt erkänna att shoppa är en av dom mest tillfredsställande saker man kan göra (kanske inte det mest tillfredställande, men lätt i topp 3). Så fort jag får pengar går jag & längtar efter att få göra mig av med dom. Att jag klarade att spara ihop till Greklands resan är svårt att fatta ( ok, i och för sig så satte papi in pengarna på ett konto som jag inte kunde röra, men i alla fall). Och nu när jag läser vad jag precis skrev börjar jag undra om det är särskilt vettigt av mig att vara sån, en sån där slösa, ingen spara. Hum..
Kanske är så som pappa sa för ett tag sen; antingen skaffar du dig ett riktigt bra betalande jobb, eller en rik karl, annars kommer du aldrig klara dig. Jag satsar på både och ;)

Jag är effektiv, full av energi & har svårt att sitta stilla. Var länge sen sist. Nu kommer ett till erkännande;
jag har bara sån här energi när jag ska plugga, då går jag igång som en av dom där kaninerna som gör reklam för nåt batteri. Då orkar jag både plugga, städa & träna. Jag blir nästan hyperaktiv emellanåt. Tackvare skolan. Attans. Nu börjar jag nästan se fram emot att börja igen. Men bara nästan. För det är en skön känsla att vara igång, ha saker att göra & faktiskt, att vara stressad & pressad. Det blir tråkigt och enformigt utan stress. För den delen så lärde jag mig på psykologin att stress är bra, så det så! Äsch, knäppgök, nu vill jag nästan börja skolan igen. Skapligt annorlunda attityd i det här inlägget än i det innan, ännu ett exempel på det faktum att jag är en velmaja. Men anledningen är att jag är på bra humör & för att jag har bestämt mig för att ha en annan attityd till skolan i år. Mindre press på mig själv, ett vg hit eller dit har väl ingen dött av. HAHAHA, fan va nördigt och skrytit det där lät men it's the truth. Nu lät det skrytit igen, men det får ni fan ta. Plus att jag ska ha roligt, och som sagt så ska jag & Sofia vara ärliga så det blir obehagligt (antagligen). HAHA igen. Nehej nu ska jag pallra min vita lilla rumpa bort från datorn, jag ska ut & springa! Så tjingeling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0