fundersam


2008-08-15 @ 16:20:19

Jo jag sitter här och funderar på lite allt möjligt. Inte mycket nytt som hänt, förutom att jag gått och blivit världens gråtmaja! Usch fy & blä, jag måste ta mig i kragen nu!

Har spenderat mycket tid med pellan nu, och det känns bra bra bra! <3

Jag gjorde halkan idag, det var ganska segt men faktiskt lite kul också. Idag ska jag sitta hemma och göra nada, lovely! Och imorn far jag till gustav (igen) och stannar tills måndag. Sen är det dags för skolan igen typ!

Buhu, Abisko ger mig panik. Jag vill inte åka ens! Regn, kallt & mygg, inte nåt jag gillar direkt. Sen all jävla packning, fan, det enda jag har är underställ & en fleece tröja. Och eftersom jag känner mig själv alldeles för bra kommer det sluta att jag i sista minuten drar med papi & handlar alölt jag behöver, vilket kommer resultera i att jag bara får med mig hälften av allt jag borde få med mig! IIIIIIIIIIII...

Sen finns det vissa puckon jag stör mig enormt mycket på, och som jag skulle undvika om det bara gick. SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

du är bra bra bra <3

2008-08-15 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0